perjantai 14. joulukuuta 2012

Etsintä on ohi!

JEEE! Etsintä on ohi! Siis sormuksen osalta. ♥
Vielä ei siis löytynyt "sitä oikeaa", mutta löysin ihanan kultasepän joka sen tekee minulle ^^
Kävelin tuossa yksi päivä töihin (tai sieltä pois...kuintekin) ja huomasin kultasepänliikkeen, jota en ollut ennen siinä huomannut, samassa korttelissa kuin työpaikkanikin on. No päätin sitten että tuonne menen joku kerta omaani etsimään. Pari päivää sitten sinne koitin mennä, mutta unohdin totaalisesti missä korttelissa kyseinen liike on. Tänään sitten töistä lähtiessäni iski ajatus, että enkös minä tuossa joku päivä miettinyt, että "onpa kiva kun tämmöinen liike on tähän laitettu, kuin minulle tarkoitetusti" ja samalla muistin että se oli siinä korttelissa. Olipa taas mielenkiintoisesti selitetty xD
Kuitenkin. Tänään sitten marssin sisään ja oikein iloinen miesmyyjä/-seppä nousee työpöytänsä takaa ja alkaa kyselemään mitä etsin jne jne jne. Päästiin heti samalle aaltopituudelle ja hinnatkin on kohdillaan, sormuksesta tulee uniikki ja tuen samalla suomalaista käsityötä (joka minulle merkkaa paljon). Kaikki eettisyyttä myöten kohdillaan. Nyt siis vaan alan etsimään mallia siitä mitä todella haluan ja lisään siihen vielä jotain itsestäni ja annan taiteilijan tehdä loput ja lisätä oman kädenjälkensä siihen. Tästä tulee varmasti jotain aivan mahtavaa.
Nyt on niin tyytyväinen olo, ettei enää tarvitse kierrellä ja kaattella kaupoissa miettimässä mikä sitten loppujenlopuksi on minulle kiva tai mihin pitää "tyytyä". Nyt saan sellaisen kuin haluan ja minun budjettiani silmälläpitäen.
Oi että on tyytyväinen olo. :) Kannatti käydä siellä. ♥
Ja liikehän on siis Kultaseppä Räsänen www.kultasepparasanen.fi / http://www.rasanenjewellery.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti