tiistai 9. lokakuuta 2012

Mekkoja mekkoja

Oi taivas!
Mitähän tästäkin taas tulee...?

Aamusta suuntasin kaupunkiin ja vähää ennen kymmentä olin sitten Katariinassa. Siellä astelin sisälle ja tytöthän olikin aamu kaffella niin kuin olivat puhelimessa luvanneet.Itse kieltäydyin kahvista, kun muuten saisi ravata veskissä koko ajan :D
Sovittaja tyttöni ei ollut vielä tullut, niin Kata siinä minulle huomautti, että "tuleppa kattoman! On tullu niin paljon uusia pukuja sitten viime kerran!". Ja totta tosiaan! Siinä niitä oli vaikka minkälaista uutta! Voi taivas!
Ja mikä ihmeellisintä, tangolla roikkuin melkein samanlainen ihanuus, kuin mihin olen netissä rakastunut. Harmi vain että puku oli minulle liian pieni... :( Ei pystynyt sitä täysin hyvin sovittamaan. Mutta alu puku oli merenneito puku, niin kuin ihanuudessani ja merenneito ei sovi minun kropalleni yhtään. Ei siis yhtään.
Yhtä toista mekkoa koietin sitten ja se on aivan mahtava. Pitsinen yläosa laskeutuu tiukasti lantiolle asti ja vasta sitten alkaa helman levennys. Takana on nyöritys ja pitsi kuviot jatkuvat helmaan asti, mutta vain hajanaisina kuviointeina. Kangas on vähän jäykempää ja näin ollen helmaosa on aika muhku. Pitää koittaa katsoa sattuisinko netistä löytämään siitä kuvaa...en nimittäin muista merkkiä. ;)

Käväisinpä sitten Glamourissakin sovittelemassa. Ensimmäinen puku mitä sovitin, oi aivan ihana, loppuja ei sitten kannattanut edes kunnolla ajatella. Heti vedettiin rima niin korkealle, ettei muut enää näyttäneet miltään. Puvussa oli kauniita pitsikirjailuja ja se istuin päälle todella hyvin. Hiukan pieni se sovittamani puku oli, että joko parikiloa vielä pois tai sitten pikkuisen laajentaa pukua. No tottakai kiloja pois ;) Hintakin oli kohdallaan: 850 € ja siihen kuului vielä huntukin. Siis mahtava pömpsi...

Mutta.... Kuiten aina kaikissa asioissa on toinenkin puoli...
siis... Mutta tässä on vain sellainen, että pidän enemmän siitä Katariinan puvusta... Vaikka se maksaakin kuin kruununjalokivet.  Mutta olisinko minä valmis maksamaan ainutkertaisesta puvusta sen verran? Ehkäpä minä olisin. Kauhistus! Siis 977€ puku, huntu (pitsikirjailtu) 85 €, alushame (vuokra/ostettu) 49€/79€....1111 €!
Että semmonen Pikku summa... Puuh...
Atelier Diagonal - Orion - 2013
Kuvasta poiketen, minun sovittamassani puvussa vyötärönauha oli valkoinen
ja siinä oli vain pieni koriste edessä.
Mietintää mietintää.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti